17 April 2011

Hanya keranaMU

Dalam sujudku padaMU
Dengan penuh pengabdian
Dengan penuh penyesalan
Hanya mengharapkan keredhaanMU
Agar KAU terima segala dosaKU

Aku bermegah diduniaMU
Aku bermegah dengan kekayaanku
Dengan cinta makhlukMU
Aku riak, aku takkabur
Aku lupa segala nikmat iman dan islam ku

Ku akui salahku yang lalu
Ku akui segalanya tentangku
Nikmat yang tercipta ku biarkan berlalu
Tanpa ku ambil sedikit pun tentangMu

Manakan mampu ku hidup tanpaMU
Menghirup udaraMU
Dan segala nikmatMU
Tanpa rasa syukur ku padaMU
Aku malu..aku malu...
Aku MALU padaMU..


Nikmat apa lagi yang telah ku dustakan.??

Ya Allah..
Ya Allah...
Ya Allah.....
Kepadamu ku memohon taubat
Kemapunan..kekesalan..dan pengharapan
Sesuatu perkara kan ku kembalikan padaMU
Satu cinta hanya untukMU...

Biar matiku hanya keranaMU
Biar jasadku mati didlam jihadMU
Biar lidahku bersuara menegakkan kebenaranMU
Hanya keranaMU ,,YANG KU RINDU.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan